donderdag 1 oktober 2020

Koude Kerst

Hallo allemaal,

Eigenlijk had ik de kerstkaartjes dit jaar willen overslaan maar het maken van een kerstkaart is toch gewoon te leuk. Vandaar dus dat ik toch maar een beginnetje gemaakt heb. 


De basis voor deze kaart komt uit de Dutch Doobadoo Crafty Kit - Frosty Winter. De kleuren uit deze kit zijn echt geweldig, helemaal mijn ding. 
Met maskstencil MASKBM14 en de Reliƫf paste van Cadence heb ik op Waterart papier het patroon overgezet. Met de Studio Light Watercolour set van Jenine's art heb ik de kleur aangepast op het gedroogde motief. Met zwarte en witte gesso heb ik nog spetters in de achtergrond gemaakt. Voor nog meer effect heb ik er nog Embossing Enamel van Stampendous op gestrooid.


De leuke digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Inktense potloden van Derwent.
De digi heb ik voor de kerstbomen (470.713.643) van Dutch Doobadoo geplaatst. Deze bomen heb ik voorzien van design papier uit de Frosty Winter kit van Dutch Doobadoo. 
Met nog een tekst uit een set van Lawn Fawn, een strik (gemaakt met de Bowdabra) en enkele pailletten is deze creatie klaar !

Bedankt weer voor het bezoekje en graag tot de volgende keer.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten