zondag 25 oktober 2020

Kerst Missees

 

Hallo allemaal,

Op het moment dat ik dit kaartje maakte zat ik in een creatieve dip, dus het kwam uit mijn tenen.
Over het algemeen heb ik een idee en ga ermee aan de slag maar nu had ik "het" idee niet. Ik ben toch gewoon begonnen na veel denkwerk met deze kerstkaart als resultaat. 


De basis heb ik gemaakt met een van mijn favoriete Dutch Doobadoo mallen, 470. 713.165. 
Met design papier uit de Frozen Winter paper bloc van Marianne Design heb ik de mal bekleed. STENCILSL200 van Studio Light heb ik 2x gestanst en verwerkt in de achtergrond. Met de kerstbomen (CR1483) van Marianne Design heb ik een leuk groepje bomen gemaakt. 


Met de Missies stempelset van Studio Light heb ik deze leuke dame gemaakt. Zo leuk om met deze sets je eigen Missie te maken. Ik heb haar gekleurd met de Zig Clean Colors. 

De kerststerren met bijbehorend groen heb ik gemaakt met mallen van Joy crafts, 6002/1048, 6003/0059 en 6003/0094. 
Met de Holiday Talk Metallic stickerset van Tim Holtz heb ik als finishing touche de kaart voorzien van een kersttekst.

Ondanks dat deze creatie uit mijn tenen kwam ben ik er best blij mee.
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten