maandag 5 oktober 2020

Carpe Diem TN

Hallo allemaal,

Afgelopen week hebben we sprays en verf van Dylusion binnengekregen in de winkel.
Wat een gave kleuren !
Deze moest ik natuurlijk even testen.


Voor te testen heb ik mal 1784 van Elisabeth Craft designs gestanst uit Waterart papier. Eerst heb ik dit met water een beetje nat gesprayd om vervolgens met de Ink spray en de Shimmer spray van Dylusion erop te sprayen. Alleen dit geeft al een geweldig resultaat, maar ik wilde meer.


De verf ben ik aan de buitenste randen gaan aanbrengen waarbij ik ook enkele mask stencils uit de Summer Journal Special van Elisabeth Craft designs heb gebruikt. 
Nadat alles was gedroogd ben ik met een zwarte en witte fineliner accenten gaan aanbrengen voor nog meer effect.


Met de die-cuts uit de Missies stansblok A5STANSBLOKKJ03 van Studio Light ben ik de basis gaan aankleden. Wat zijn ze leuk he die Missies !
Als laatste de teksten, hiervoor heb ik stempelset 130501/1320 van Craft Emotions gebruikt.

Ik vond het een geslaagd experiment en denk dat ik nog veel vaker deze leuke producten van Dylusion ga gebruiken. 
Bedankt voor het bezoekje en tot de volgende creatie !

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten