donderdag 22 oktober 2020

Naald & Draad

Hallo allemaal,

Ben ik weer met een creatie, deze keer zonder inktjes, verf of pasta's (hihi).


De basis voor deze kaart is Dutch Dooabdoo mal 470.713.194. Deze komt uit de Dutch Doobabdoo Crafty Kit - One more stitch,
In het midden heb ik er een stuk kant en hemp cord gewikkeld om het klos effect nog meer te benadrukken.


De leuke digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors.
In de Crafty Kit zitten ook leuke die-cuts en teksten, hier heb ik er ook een aantal van verwerkt op deze creatie.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

2 opmerkingen:

Cathy T zei

This is such an adorable card… super creative and beautiful coloring. Thank you for participating in Mo’s Monthly Challenge.

Grenouille Greetings zei

Love, love, love, the shape, your colouring and all the fantastic design elements here. Thank you so much for playing with us at Mo's Digital Pencil Challenge with this fabulous card. Hugs, Lesley

Een reactie posten