maandag 12 oktober 2020

Nature


Hallo allemaal,

Deze foto's lagen al enige tijd te wachten om verwerkt te worden. 
Aangezien ik nog steeds aan het testen ben met de nieuwe Dylusion producten was dit dus een goed moment.


De basis voor deze pagina's heb ik gemaakt met met Planner Essentials mal 1651 van Elizabeth Craft Designs. Deze set is gemaakt voor in de grote planner maar met een paar gaatjes extra past hij ook in de kleinere planner waar ik hem in wil bewaren.


De kleine mal heb ik uit ribbelkarton gestanst en vervolgens de achterzijde hiervan bewerkt met Dylusion verf. Gewoon wat verf met de vinger erop gedept. Met mask stencil MASKBM11 en een vochtig doekje heb ik de overtollige verf eraf geveegd en dan blijft het patroon van de mask over, zo leuk !
De Clear STamp Script van Joy crafts en de Versafine Vintage Sepia heb ik gebruikt voor het script over de verf te stempelen.
De leuke houtschijven (Marianne Design, LR0684) worden met de zaag van Joy crafts (6002/0294) gezaagd.



De basis van de grote mal uit de set heb ik gestanst uit design papier van de Rusty Weathered papierset van Elizabeth Craft Designs. Ook hier ben ik met Dylusion verf, de mask en de stempel overheen gegaan. 

De boom van Marianne Design (LR0678) heb ik uit donkerbruin cardstock gestanst en in de achtergrond geplaatst. De letters komen uit de Butterfly Pocket Insert van Elizabeth Craft Design en heb ik uit groen cardstock gestanst. Na het stansen heb ik ze nog voorzien van een laag Distress Embossing Glaze Peeled Paint wat een geweldig effect geeft !

Ik hoop dat ik jullie weer op ideeën heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten