zaterdag 17 oktober 2020

BOO!

Hallo allemaal,

Vandaag een Halloween kaartje om met jullie te delen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel met Halloween heb maar een kaartje maken in dit thema vind ik dan wel weer leuk.


De basis voor deze kaart is Slimline mal CDSN-0057 van Carlijn design.
Op Yupo papier ben ik vervolgens met Alcohol inkt aan de slag gegaan natuurlijk heb ik hiervoor Halloween kleuren gebruikt.
Met het Outline Alfabet (CDSN-0055) van Carlijn design heb ik het woord BOO! uit de witte laag gestanst. Met foam heb ik de letters opgehoogd voor nog meer effect.

Het spinnenweb van Studio Light (STAMPWA482) heb ik met  Distress Embossing glaze op de witte laag gemaakt. Door het gebruik van de embossing glaze komt het spinnenweb iets omhoog en krijgt een glansje, leuk he.
De digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Inktense potloden van Derwent.
Met nog een bijpassende tekst en enkele pailletten ben ik weer tevreden met het eindresultaat. 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit lieve Halloween kaartje.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel !

Groetjes !




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten