donderdag 29 oktober 2020

Autumn

Hallo allemaal,

De herfst is alweer enige tijd onderweg waardoor ik nog helemaal in de stemming ben voor het maken van een herfstkaartje. Ik werk niet graag rood-tinten maar voor de herfst maak ik graag een uitzondering.


De basis voor deze kaart is Dutch Dooabdoo mal 470.713.165. Met Distress Oxide ben ik het Waterart papier op kleur gaan brengen. Het blijft leuk om zo verschillende kleuren in elkaar over te laten lopen. Voor nog extra effect heb ik Studio Ligth MASKBM11 verwerkt op de inktbasis. 
Studio Light STAMPWA483 heb ik vervolgens gebruikt in combinatie met goud embossing poeder, zo leuk al die blaadjes !


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer aqaurelpotloden van Faber Castell.
Op het ribbelkarton heb ik nog een randje gras gemaak (Marianne Desigm, CR1355).
Achter de bloementoef zit de Branch Leaves van Joy crafts (6002/0939) verwerkt.
De tekst komt uit de RB1116 stempelset van CC designs, hiermee is deze creatie compleet. 

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met deze herfstkaart.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel !

Groetjes !

 

2 opmerkingen:

Franz♥ zei

What a lovely tag, this Mo's lovely girl is just perfect for the paper you used! Thank you so much for sharing your fab work with us at Mo's Challenge Blog this month :)

Grenouille Greetings zei

A fabulous shape, lovely inking and embossing and such pretty colour work on this beautiful card. Thank you so much for playing with us at Mo's Digital Pencil Challenge. Hugs, Lesley

Een reactie posten