zaterdag 3 oktober 2020

Party animals

Hallo allemaal,

Ik ben nog eens aan de slag gegaan met alcohol inkt. Het blijft toch leuk om mee te werken.
Elke keer is het weer een verrassing wat het eindresultaat gaat worden.


De basis voor deze kaart is de slimline kaart (CDSN-0057) mal van Carlijn Design. 
De twee grootste mallen uit deze set heb ik uit Yupo papier gestanst. Met een blending tool heb ik de achterste laag gemaakt door de inkt op de tool te doen en vervolgens over het papier de strijken. 
In de voorste laag heb ik de inkt er druppelsgewijs op laten vallen. Hierbij heb ik ook een paar drupjes alcohol gebruikt en een paar drupjes blending solution.


Met stencil 470.715.805 van Dutch Doobadoo heb ik de 1 gemaakt. Met een stukje design papier uit de At the Zoo set van Joy crafts heb ik het nummer van een patroontje voorzien.

De leuke beestjes (SY-11 Sending Sweet Celebration Wishes) van My Favorite Things heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. Ook de tekst komt uit deze stempelset.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten