maandag 19 oktober 2020

Teamwork


Hallo allemaal,

Vandaag een creatie die ontstaan vanuit mijn dochter vandaar ook de titel Teamwork.
Vanuit school kwam zij thuis met een aantal tekeningen waaronder dit gezicht. Hiervan had zij een zwart-wit variant gemaakt en ik vond hem meteen geweldig. Ik zag ook meteen mogelijkheden om dit te verwerken tot een creatie voor in mijn planner.


De basis heb ik met de mal uit de Sidekick Essentials 4 van Elizabeth Craft design gestanst uit Waterart papier. Vervolgens heb ik met Cadence en Dylusion verf op de gelli plate gewerkt en dit overgezet op het papier. 
In de achtergrond heb ik Clear Stamp Script van Joy crafts en STAMPCR349 van Studio Light verwerkt. Met zwarte gesso heb ik een mask stencil uit de Summer Journal Special van Elizabeth Craft designs overgezet. Helaas was ik iets te royaal met smeren maar gelukkig zie je daar niet heel veel meer van.


Via de lichtbak heb ik haar tekening met zwarte pen overgezet op Waterart papier en heb deze ingekleurd met de Watercolour van Faber Castell. 
Om de kleuren uit de ogen terug te laten komen heb ik de bloemen uit de Reinforcement Variety Pack gestanst uit dezelfde kleuren net als de hartjes uit de Decorative Insert set.
Uit de Decorative Insert set heb ik ook de cirkel met de druipers gestanst uit goud karton om het idee van de honing uit het gezicht weer terug te laten komen.
De tekst komt uit de Clear Stamp Words stempelset van Joy crafts en past natuurlijk perfect bij het geheel. Het lampjes uit stempelset STAMPBM59 uit de Artsy Arabia lijn van Studio Light past ook erg leuk bij dit geheel en heb ik als laatste element toegevoegd aan deze creatie.

Ik ben erg tevreden over dit eindresultaat. Het was erg leuk om onze creativiteit zo bij elkaar te brengen.
Ik hoop dat wij jullie hebben kunnen inspireren en wie weet wat deze samenwerking nog meer gaat brengen.

Groetjes van ons beide !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten