zaterdag 10 oktober 2020

Miss Hurray

Hallo allemaal,

Ook ik ben overstag gegaan voor de Missies van Studio Light.
Ik heb al vele gehoord die er op het eerste gezicht (hihi) niks aan vonden maar uiteindelijk toch deze leuke serie niet kunnen weerstaan.


Voor deze Kaart heb ik als basis Slimline mal CDSN-0057 van Carlijn Design gebruikt. De grootste mal hiervan heb ik gestanst uit goud glitterpapier en gemat op zwart cardstock. Op Waterart papier heb ik met Dutch Doobadoo mask stencil 470.715.017, Mask stencil 470.715.147 en Distress Oxide inkt de verschillende dots in de achtergrond aangebracht. Met de Starry Colors van Gansai Tambi heb ik er vervolgens nog gouden spetters op gemaakt. Ik ben erg in mijn nopjes met dit leuke resultaat wat je heel simpel kunt maken.


Met Missies Melanie (STAMPKJ05) heb ik de basis van het gezicht gemaakt. Deze stempel heb je ook nodig hiervan. De andere twee sets zijn een aanvulling maar bevatten niet de basis voor het gezicht. Onderling combineren van de sets is natuurlijk heel goed mogelijk.Voor de haren gebruikte ik set Miranda (STAMPKJ07) waar ik ook de bril, de mond en het truitje van heb gebruikt. 
Met het bubbles stencil uit de achtergrond heb ik ook nog wat kleine bolletjes aangebracht als patroon op het truitje.
Het kleurwerk heb ik gedaan met de Studio Light watercolour uit de Jenine collectie.
Met Glossy accents heb ik de de bril van glazen voorzien, dat blijft toch leuk spul !
Uit de A6STANSBLOKKJ03 heb ik de tekst gebruikt die ik nog gemat heb op zwart cardstock.
Met nog een doodle randje als finishing touch ben ik helemaal blij met deze Missies kaart.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Graag tot snel weer bij de volgende creatie.

Groetjes !



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten