zondag 1 november 2020

Sweet Mushrooms

Hallo allemaal,

Ik zit nog steeds in de herfstsfeer, heerlijk die kleuren !


De basis voor deze kaart is wederom een Dutch Doobadoo mal, 470.713.164.
Ik heb een combi van Distress Oxide kleuren gemaakt en hiermee het Waterart papier van kleur voorzien. Nadat ik tevreden was over deze basis heb ik met Versamark en Studio Light STAMPWA483 de blaadjes erop gestempeld en vervolgens verder bewerkt met goud embossingpoeder, 


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell.
Met een klein strookje gras (Marianne design, CR1355) op het ribbelkarton komt de digi iets meer tot zijn recht. De schattige Murhrooms van Jocelijne Design (Joy crafts, 6002/1397) passen helemaal bij het geheel.
Tot slot de tekst, deze komt uit stempelset 6410/0526 van Joy crafts.

Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel weer!

Groetjes !


 

1 opmerking:

Een reactie posten