zaterdag 7 november 2020

Flying

Hallo allemaal,

Ik ben weer lekker aan het kliederen geweest met sprays en verfjes. Zo leuk een verrassend iedere keer.


Als basis voor deze kaart heb ik mal 470.713.149 van Dutch Dooabdoo gebruikt. Op Waterart papier heb ik met MASKJL10 van Studio Light en Dylusion Shimmer Spray en verf gewerkt. Aan de buitenzijde heb ik nog een rand gemaakt met Rusty Patina van Cadence. Zo leuk dat deze ook op kleur verkrijgbaar is.


Nadat alles droog was heb ik met MASKJL12 van Studio Light en zwarte Distress inkt de tekst en het vliegtuig uit het stencil overgezet op de basis.
Uit de Just Lou collectie van Studio Light heb ik nog meer leuks gebruikt. STENILJL15 voor het "vliegtuig" bovenin de kaart. De propeller kan echt draaien doordat er een splitpen in het midden zit. Uit STENCILJL16 heb ik de tandwielen gebruikt die ik uit diverse tinten bruin papier gestanst heb. Met Cadence vingerwax in blauw en goud heb ik ze een "metalen look" gegeven.


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Inktense potloden van Derwent.
Deze piloot in spe staat voor de dennenbomen die ik gestanst heb met Planner Essentials 34 uit de nieuwste collectie van Elizabeth Craft Designs.
Een tekst mag natuurlijk niet ontbreken, hiervoor maakte ik gebruik van de Oeps Sorry stempelset van Carlijn design.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel weer.

Groetjes !


 

3 opmerkingen:

Een reactie posten