maandag 9 november 2020

Koude Kerst


Hallo allemaal,

Langzaam maar zeker komen er steeds meer kerstcreatie uit mijn handen.
Ik heb al een TN klaarstaan voor de kerstfoto's en nu alweer een kerstkaartje.
Het duurde even maar ik denk dat ik eindelijk een beetje in de stemming begin te komen.


Voor de basis heb ik wederom een Dutch Doobadoo mal gebruikt, 470.713.173. Met Distress Speckled Egg heb ik de achtergrond op kleur gebracht. Aan de randjes heb ik ook nog de kleur Iced Spruce gebruikt om wat meer diepte te creĆ«ren. 
 

Met stempel MM1636 van Marianne Design en glitter embossingpoeder heb ik de sneeuwvlok gemaakt. 
Met stempelset 6410/0529 van Joy crafts en STAMPCR349 van Studio Light heb ik de achtergrond verder bewerkt. Voor nog iets meer diepte heb ik met de Distress Oxide Speckled Egg en de script stempel uit set 6410/0468 van Joy Crafts aan de linkerzijde aangebracht. Inmiddels is er een fijn contrast ontstaat in de achtergrond.


Deze schattige digi van Mo Manning staat al een hele tijd om mij "to-kleur" lijst. Ik heb deze gekleurd met de Zig Clean Colors. 
De tekst op de banner komt uit de Holly Jolly Sentiments stempelset van CC designs. 
Als finishing touch nog een strik met een bedel en klaar is deze kerstkaart.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten