zaterdag 14 november 2020

Handyman

Hallo allemaal,

Wat is de nieuwe Grunge lijn van Studio Light weer gaaf !
Niks geen kerstkaartjes maar lekker aan de slag met deze stoere collectie.


De basis heb ik gemaakt met STENCILSL346. Ook de klip zit bij deze set, hier heb ik hem bewerkt met zilver embossing poeder en Embossing Enamel van Stampendous voor een echte industriƫle look.


Stempel STAMPSL494 heb ik gestempeld nadat ik in de weer ben geweest met Alcohol inkt. Met de Alcohol Ink bleding pen ben ik de stempel gaan kleuren. Dit was voor mij een experiment en ik moet zeggen dat het mij niet is tegengevallen. Ik hou van kleuren dus het is extra leuk dat ik dit op deze manier ook kan doen. 


De digi is van Mo Manning en past perfect bij het geheel. Met de Zig Clean Colors heb ik deze ingekleurd.
De lampjes uit Planner Essentials 20 van Elizabeth Craft design heb ik opgebouwd uit goud en zilver karton en mica. De "kabel" heb ik gemaakt van een stukje zwart hempcord, leuk effect zo he? 
Uit STENCILJL16 heb ik een tandwiel gestanst en voorzien van vingerwax van Cadence. 
Een tekst mag natuurlijk niet ontbreken en is tevens het puntje op de spreekwoordelijk "i".  Hiervoor heb ik gekozen voor stempelsetRB1116 van CC designs.

Hopelijk heb jullie weer kunnen inspireren met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje en nog een fijne dag !

Groetjes !





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten