zaterdag 21 november 2020

Sinterklaas album

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik dit Sinterklaas mini-album met jullie delen.
Voor de basis van dit album heb ik de Summer Journal Special set van Elizabeth Craft designs gebruikt.
Al het papier en de aankleding komt voor een groot gedeelte uit de Sint & Piet Paper set van Marianne design (PK9173)


Met krimpfolie en stempelset 6410/0524 van Joy crafts en Sinterklaas 2 stempelset van Craft Emotions heb ik de bedeltjes gemaakt, zo leuk !



De schoen komt uit set CR1489 van Marianne design en heb ik gevuld met de wortels van Joy crafts (6002/1278). Het envelopje is ook van Marianne design (CR1518), op de brief heb ik gestempeld met een tekst uit stempelset CS1042 van Marianne Design.


De hartjes in het strooigoed zijn gemaakt met COl1306 en COL1307 van Marianne design. Met een ronde pons van 1,5 cm doorsnede heb ik uit kurk "pepernoten" geponst. De rest van het strooigoed komt uit set CR1489 van Marianne Design.


Voor de zak heb ik stansmal CR1487 gebruikt. De staf en mijter zijn gestanst met set CR1526. Op de rechter pagina zijn de daken gemaakt met randmal LR0494. Sint, Piet en Amerigo zijn gestanst met set LR0496.
Alle deze set zijn van Marianne design.


Het huis op de linker pagina komt uit de Holland serie van Marianne Design, LR0207. Sint en Amerigo op de rechterpagina horen bij set CR1526 van Marianne Design.


Ook erg leuk bij dit thema te gebruiken is de kadootjes mallenset van Marianne design, CR1488.


Voor de pagina's heb ik gebruik gemaakt van de paper art silhouettes uit de Sint & Piet Paper set van Marianne design.


Ook de sticker met de mijter rechtsboven komt uit de Sint & Piet Paper set. Ook erg leuk zijn de teksten die erbij zitten, deze heb ik bijna op elke pagina verwerkt.


Ook voor de pagina's heb ik gebruik gemaakt van de mallen van Marianne design;
- kadootjes - CR1488
- randmal daken - LR0494
- Piet - LR0496


De sticker op het label komt uit het stickervel behorende bij de Sint & Piet Paper set


Ook hier is het strooigoed weer gemaakt met een cirkelpons en kurk voor de pepernoten.  Marianne design Col1306 heb ik gebruikt voor het snoephartje. Het kadootje heb ik gemaakt met mallenset CR1488, ook van Marianne design.


In de Sint & Piet zit ook een stansvel met o.a. rondjes met datum voor het maken van een aftelkalender. Ik heb hier alleen het rondje van 5 december gebruikt.


Ook deze mooie die-cut zit in het stansvel en vond ik perfect passen aan de achterzijde van het album.

Ik ben erg blij met het eindresultaat. 
Er gaat een hoop tijd in zitten maar dan heb je ook wat !

Op naar het verwerken van de kerstfoto's en alle andere ideeën die ik nog heb.

Tot snel !










 

1 opmerking:

Francien zei

Wat een prachtig albumpje geworden! Wat zal je daar nog vaak in kijken. Fijn uitgelegd wat je gebruikt hebt! Ik heb weer wat inspiratie op gedaan voor mijn december daily.

Een reactie posten