maandag 16 november 2020

Vrolijke verjaardag


Hallo allemaal,

Jullie herkennen het vast wel; teveel ideeën waardoor je niet weet waar je mee zal beginnen.
Een hele luxe positie aangezien ik tot voor kort een beetje idee-loos was. Ik heb ideetjes voor in mijn travelers notebook, voor in mijn journal en dan ook nog voor verschillende kaartjes.
Kortom genoeg nog om de komende tijd met jullie te delen, hihi.


Met STENCILSL346 uit de nieuwe Grunge lijn van Studio Light heb ik de basis gemaakt. De klem zit ook in deze set en heb ik bewerkt met zilveren embossing poeder en embossing enamel van Stampendous voor een beetje stoer resultaat.
Op Waterart papier heb ik met MASKJL10 van Studio Light en Nuvo Glimmer paste en subtiel motief in de achtergrond gemaakt. Met de Script stempelset van Joy crafts heb ik de achtergrond verder bewerkt. 


Uit de Merry & Bright paperpad van My Favorite Things heb ik twee stukjes design papier gebruikt en leuk gerangschikt op de kaart. De vrolijke diertjes komen uit de Sending Sweet Celebrations Wishes stempelset van My Favorite Things en heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. Ook de bijpassende tekst komt uit deze set, zo leuk !
Als finishing touch nog wat wolkjes, een doodle randje en een strik.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. 
Op naar de volgende creatie !

Tot snel !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten