zondag 29 november 2020

Roses for Sarah


Hallo allemaal,

Vorige week maakte ik tijdens de live in de Freubelen met 't Boekensteuntje Facebookgroep al een soortgelijk model maar dan in Sinterklaas thema.
Zo leuk om de basis nu weer te gebruiken maar dan met als eindresultaat een verjaardagskaartje.


Voor de basis heb ik een Easelkaart gemaakt het het kado stencil (PS8023) van Marianne Design.
Met het House of Roses design papier van Stamperia heb ik het geheel bekleed.


Het cijferstencil 470.455.006 van Dutch Doobadoo heb ik gebruikt voor de 50. Ook hier heb ik het House of Roses design papier erop verwerkt.



Bij het House of Roses design papier hoort ook een die-cut set. De die-cuts zijn van dik stevig karton dus perfect voor een easelkaart als steuntje. 
Met roze embossingpoeder heb ik de tekst uit stempelset RB1116 van CC designs bewerkt zodat deze mooi past bij het geheel.
Voor de afwerking nog enkele pailletten en dan is deze verjaardags-versie klaar.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en tot snel bij een volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten