zondag 27 september 2020

Banana Party

Hallo allemaal,

Op deze koude zondag (de herfst heeft zijn intrede gemaakt) ben ik lekker aan de knutsel gegaan. 
Het is echt weer om lekker binnen te blijven en daar is onze hobby uitermate geschikt voor.


De basis van deze kaart is mal 470.713.192 van Dutch Doobadoo. Deze heb ik bekleed met het At the Zoo design papier van Joy crafts. Om het geheel te breken heb ik ribbelkarton gebruikt.


De banaan (470.713.808) komt uit de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo. Deze heb ik uit Waterart papier gemaakt en dit vervolgens bewerkt met Distress Oxide inkten in "bananen-kleuren". Vervolgens heb ik geel cardstock papier voor de matlaag.

De apen zijn van de Monkey stempelset van CC Designs en heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. 
Met nog een grasrand (Marianne Design), enkele wolken (Elizabeth Craft Designs) en hier en daar wat druppels Glossy Accent ben ik tevreden met het eindresultaat.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en nog een fijne dag.

Groetjes !



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten