maandag 21 september 2020

Water lily


Hallo allemaal,

Ik ben weer aan het doodlen geslagen.
Wat is het toch leuk om te doen en wat kun je ook hier veel creatief in kwijt !


De basis voor deze kaart is Dutch Doobadoo mal 470.713.159. Met MFT stencil ST-100 en Distress inkt heb ik de lucht gemaakt. Zo leuk al die wolkjes. Het water heb ik ook met Distress inkt gemaakt en vervolgens wat embossing enamel op verwerkt zodat het lijkt op de schittering van het water.

De Pronty lotus 470.770.020 heb ik eerst met pen opgezet en vervolgens gekleurd met de Albrecht Dürer poltoden van Faber Castell. Met een witte gelpen heb ik er nog wat accenten in aangebracht als finishing touch.


De digi van Lili of teh Valley heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Ook de Polychromos zijn een feestje om mee te kleuren !

De waterlelie (CR1515) van Marianne Design heb ik van kleur voorzien met Distress inkt. Mijn dochter vond dat de kikker (MD, CR1514) niet kon ontbreken in het geheel dus deze heeft een plekje op het lelieblad veroverd. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten