zaterdag 19 september 2020

Voetbalfan


Hoi Hoi,

Vandaag een kaartje in het voetbal thema.
Zelf ben ik helemaal niet sportief en heb ook niet veel met voetbal maar toch is het leuk om een kaartje in dit thema te maken.


De basis voor dit kaartje heb ik gemaakt met mal LR0677 van Marianne Design. Afgelopen week was ik er al live mee en heb ik deze mal verwerkt voor in de planner. Een hele veelzijdige mal dus waar je alle kanten mee op kunt.

Met het papier uit de Dutch Doobadoo Crafty Kit - Kick It heb ik de mal bekleed.
In deze set zit ook een set met die-cuts en een stickervel met teksten. Zowel de die-cuts als de teksten heb ik gebruikt op deze creatie. 


De digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. 
Deze voetballer staat in het gras wat ik gemaakt heb met CR1355 van Marianne Design. 
Marianne design heeft ook een mallenset (LR0659) met verschillende sporten waar ook een voetbal in zit, deze mag natuurlijk niet ontbreken op deze creatie.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

1 opmerking:

LisannesKaartenhobby zei

Schitterende kaart Lilian, toevallig heb ik er gisteravond ook een kaart mee geplaatst op mijn Blog ;) ik ga je volgen!

Hobbygroet Lisanne

Een reactie posten