dinsdag 8 september 2020

Wies


Hallo allemaal,

Afgelopen week was er een klant in de winkel die vertelde over het "spreken" van bepaalde mallen. Hiermee bedoelde ze dat ze het pas koopt als ze er een idee mee heeft. 
Het duurde voor mij even voor de Artsy Arabia lijn Art by Marlene tegen mij sprak maar de boodschap is duidelijk, hihi.


Inmiddels ben ik in mijn tweede Travelers Journal bezig van Elizabeth Craft designs. De eerste heb ik onze vakantiefotoś in verwerkt maar voor deze had ik nog niet echt een thema. Inmiddels heb ik bedacht dat ik er vanaf nu creatie in wil gaan met Roermondse spreuken. Ik hou van het dialect en het is dus een leuke manier om hier zo creatief mee aan de slag te gaan.




De basis heb ik gemaakt met de Summer Journal Special van Elizabeth Craft Designs. Met de Bold & Bright en de Brighter than Bright watercolor sets van Art by Marlene heb ik de spetterende kleuren gemaakt. Daarnaast heb ik ook nog gebruik gemaakt van MASKBM11 en MASKBM14 van Art by Marlene. In de Summer Journal Special zitten ook leuke mask stecils, hiervan heb ik de wolkjes gebruikt in de achtergrond.
Stempelset STAMPBM57 en STAMPBM59 heb ik gebruikt voor de aankleding van de pagina's. 
Met de fineliners van Staedtler heb ik tenslotte nog wat accenten en een doodle randje aangebracht.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en wellicht is deze lijn ook wel naar jullie gaan "spreken".
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij mijn volgende blog.

Groetjes !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten