zondag 13 september 2020

Mystic flowers


Hallo allemaal,

Het was alweer even geleden dat ik een kaartje had gemaakt. De hoogste tijd dus om ook hier weer eens mee aan de slag te gaan.


De basis voor deze kaart heb ik met stencil 470.713.192 van Dutch Doobadoo gemaakt. Op Waterart papier ben ik vervolgens aan de slag gegaan met mask stencil MASKJL08 van Studio Light en Distress Oxide inkt. Met zwarte gesso heb ik het patroon van Studio Light MASKBM14 aangebracht. Het script uit Joy crafts stempelset 6410/0468 en het kruisje-bolletje uit Studio Light stempelset STAMPJMA10 heb ik met Smokey Grey van Versafine gestempeld. Hierdoor komen de stempels subtieler over dan wanneer je dit met zwarte inkt doet. Als finishing touch voor de achtergrond heb ik nog spetters aangebracht in wit, zwart en goud.


De bloemen heb ik overgetekend uit mask stencil MASKBM13 van Studio Light. Met Staedtler pennen in verschillende diktes ben ik ze gaan intekenen Wat een rustgevend werkje is dit toch !
Met de Watercolor set uit de Art by Jenine lijn van Studio Light en de Brighter than Bright Watercolor ook van Studio Light ben ik de bloemen gaan kleuren. Het is zo leuk om deze sets met elkaar te combineren.
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell. Zo zie je maar dat al die producten op waterbasis prima met elkaar te combineren zijn in een creatie.
Met mal Cr1397 van Marianne Design heb ik de boden gemaakt waar de bloemen uit groeien.
Met nog hier en daar een paillet en een doodle randje ben ik helemaal tevreden met het eindresultaat.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel !

Groetjes !


 

2 opmerkingen:

Een reactie posten