woensdag 2 september 2020

Pineapple love


Hallo allemaal,

Zo vlak voor de herfst heb ik nog even een zomers kaartje gemaakt.
Ik hou van de zomer dus vind het ook erg jammer dat het alweer bijna gedaan is. Natuurlijk heeft ieder jaargetijde zijn charme maar de zomers temperaturen hebben toch mijn voorkeur.


In deze creatie heb ik veel Dutch Dooabdoo verwerkt om te beginnen bij de basis. Hiervoor heb ik mal 470.713.165 gebruikt. Met structuurpasta en Dutch Doobabdoo mask stencil 470.715.121 heb ik het Waterart papier voorzien van een motief. Vervolgens ben ik met de Brighter than Bright watercolour van Studio Light wat kleur gaan aanbrengen. De Script clear stempel van Joy crafts (6410/0468) heb ik gebruikt om de achtergrond verder te bewerken.


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell. De accenten heb ik met de Brighter than Bright watercolour nog extra van kleur voorzien.


De ananas van Dutch Doobadoo (470.715.404) heb ik ook met deze verf in de basis opgezet. Vervolgens ben ik gaan doodlen. Met de Albrecht Dürer potloden heb ik als laatste nog accenten aangebracht om meer diepte te creëren.
Het woord LOVE komt uit de Words stempelset van Joy crafts. Het is al een oudje maar hij blijft leuk. De vrolijke zon komt uit de Dutch Paper Art Summer van Dutch Doobadoo. 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze zomerse creatie.
Op naar de herfst !

Tot snel !





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten