zaterdag 29 augustus 2020

Lavender girls


Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik een creatie met jullie op dit blog gedeeld heb.
De afgelopen tijd ben ik evengoed veel bezig geweest met de hobby maar dan meer voor de winkel.
Afgelopen week had ik weer tijd voor een creatie voor mezelf en ben ik aan de slag gegaan voor het travelers notebook. Ik vind het echt heerlijk om hierin te werken, het is zo'n leuk formaat.


Mal 1782, Butterfly Pocket Insert, van Elisabeth Craft designs heb ik gebruikt als basis. Deze mal heb ik uit het Lavender design papier (6011/0501) van Joy crafts gestanst
Ook de label heb ik ook designpapier van deze set gestanst.


Het label heb ik 2x gestanst waarna ik er met een langwerpige mal een strook uit beide labels heb gestanst. Deze opening heb ik gespiegeld van elkaar gemaakt zodat je er niet doorheen kunt kijken maar juist de achterkant van het label ziet. Met de fuse heb ik vervolgens zakjes gemaakt die ik gevuld heb met gedroogde lavendel en wat schudmateriaal.


Aan beide zijdes van deze pagina heb ik in de achtergrond de mandala stempel uit de STAMPJMA17 set van Studio Light verwerkt. Met de die-cuts uit de La Provence stansblok van Studio Light (A5STANSBLOKSL30) heb ik vervolgens de pagina's aangekleed. 


De meisjes komen uit de Funky Chicks en de Hip Chicks stempelsets van Elisabeth Craft designs. Met de Graphitint van Derwent heb ik ze van kleur voorzien. Deze tinten passen echt perfect bij het papier. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten