maandag 10 augustus 2020

Kiekeboe

Hallo allemaal,

Ondanks de warmte geniet ik enorm van onze vakantie. Om af te koelen gezellig met het gezin in het zwembad in onze tuin en daarnaast lekker veel knutseltijd. Ik heb zo veel ideeën dat ik nog tijd tekort kom, hihi.


De nieuwe Card art mal 470.713.804 van Dutch Doobadoo heb ik als basis gebruikt. Zo'n leuke mal, ik heb er nog veel meer ideetjes mee.
Met het Country Garden design papier van Joy crafts heb ik de mal bekleed. 


Het label heb ik nog bewerkt met verschillende producten. Begonnen met ik met Pronty mask stencil 470.770.042 en de nieuwe Distress Oxide kleur Speckled Egg. STAMPJMA09 heb ik met grijze versafine inkt hier en daar gestempeld. Ik heb bewust voor grijs gekozen, het is hierdoor iets subtieler. Met Nuvo Crackle Mousse en Dutch Doobadoo mask stencils 470.715.121 en 470. 715.155 heb ik nog meer effect gemaakt in de achtergrond. Op een grasrandje heb ik de leuke digi van Whimsy stamps, gekleurd met de Zig Clean Colors, verhoogd opgeplakt.


Aan de voorzijde heb ik mal 6002/0639 van Joy crafts gemaakt. De tekst in het midden is ook van Joy crafts, 6410/0470. Achter de bloemen zit een van mijn Joy crafts favoriete mal, Branch Leaves (6002/0939).
Met een bijpassende strik met bedeltje is deze creatie klaar.

Bedankt weer voor het bezoekje en tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten