zaterdag 8 augustus 2020

Luieren in de zomerzon

Hallo allemaal,

Met deze zomerse temperaturen kun je natuurlijk lekker binnen knutselen.
Heerlijk zo'n hobby die overal door kan gaan.

Voor de basis van deze kaart heb ik wederom mal 470.713.175 gebruikt. Met het Nautical Traveler design papier van Joy crafts heb ik de basis bekleed. Zo zie je maar dat je deze set ook zonder het nautische thema goed kunt gebruiken.
De digi van Lili os the Valley heb ik gekleurd met de Graphitint paint pan set van Derwent. De kleuren in deze set passen perfect bij de sfeer van het plaatje. Daarnaast is het ook nog eens een hele fijne verf om mee te werken, een aanrader dus !
Met de cirkelset van Craft Emotions (115633/0941) heb ik de digi vervolgens uitgestanst.
Met verschillende mal heb ik de kaart verder afgewerkt. Het hekje, de takjes en de gieter komen uit de One of a kind Spring set van Joy crafts, 6002/0503. Dit is al een oudere set maar nog steeds erg leuk in gebruik. Een grasrandje (Marianne Design, CR1355) is ook altijd leuk om te verwerken.
De kippen komen uit de Vinatge Flourishes collectie van Joy crafts, 6003/0077.
Voor de tekst heb ik weer gekozen voor een stempelset van Carlijn design, CDST-042.

De komende dagen heb ik nog meer hobbytijd dus ik hoop ju jullie snel weer te zien bij mijn volgende blog.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten