woensdag 5 augustus 2020

Mermaid


Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds volop aan het experimenteren met Alcohol inkt. Hoe meer ik ermee bezig ben hoe leuker ik het ga vinden. Iedere keer is het weer een verrassing wat ik nu weer ontdek en creëer. 


De basis voor de kaart is Dutch Doobadoo mal 470.713.175. Op Yupo papier ben ik met Acohol inkt in tinten uit de onderwaterwereld gaan opzetten. Ik neem mezelf altijd voor om het niet te druk te maken maar dat is nog best lastig. Al met al vind ik deze achtergrond best geslaagd.


Met de Jij set van Marianne Design (KJ1726) heb ik uit goud glitterkarton de letters JIJ gestanst. Deze heb ik op een cirkel gemaakt van design papier uit de Sea Sparkle paper pad van Marianne Design gemaakt.
De zeemeermin en een digi van Mo Manning en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
Het zeewier (Marianne design, LR0660) heb ik gestanst in bijpassende pasteltinten om een rustiger eindresultaat te creëren. 

Met nog enkele pailletten als finishing touch ben ik klaar met deze kleurrijke kaart.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij een volgende creatie.

Groetjes !

1 opmerking:

Grenouille Greetings zei

Your card is a fun and interesting shape and your alcohol inking looks just like an underwater scene especially with your corals and sea weeds. Your watercolouring of Mo's lovely Mermaid is fantastic. Thank you for joining in the fun with us at Mo's Digital Pencil Challenge this month with this gorgeous card. Hugs, Lesley

Een reactie posten