zondag 2 augustus 2020

Captain


Hallo allemaal,

Na allerlei creaties in mijn Journal wil ik vandaag weer een kaartje met jullie delen.
Een van mijn favoriete thema's is het Nautische thema, wat momenteel ook nog eens goed bij het weer past. Tussen het zonnen en zwemmen door lekker knutselen, heerlijk !


De basis is mal 470.713.184 van Dutch Doobadoo. Deze heb ik bekleed met het Nautical Traveler design papier van Joy crafts.
Op het ribbelkarton heb ik de Waves uit de Sailing Home collectie van Joy crafts verwerkt. Door de mal in twee kleuren te stansen krijg je een extra leuk effect.
In de golven varen twee piraten boten die ik gemaakt heb met de Vintage Flourishes 6003/0057 van Joy crafts. 


De leuke digi van Mo Manning heb ik afgedrukt op het eigen stempelkarton van 't Boekensteuntje. Het inkleuren heb ik gedaan met de Polychromos van Faber Castell. Deze potloden werken geweldig in combinatie met het stempelkarton.

De palmbomen van Marianne Design (LR0541) heb ik gebruikt om het onbewoond eiland idee te creëren. 
Met nog een tekst uit RB1116 stempelset van CC designs en een krab (Lawn Fawn, LF1435) voor de fun is het kaartje compleet.

Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij een volgende creatie.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten