vrijdag 7 augustus 2020

Melkmeisje


Hoi Hoi,

Deze vakantie hebben wij een bezoek gebracht aan Delft. Natuurlijk hebben we veel foto's gemaakt die ik leuk in mijn journal kan verwerken.


Voor de basis heb ik een ansichtkaart gebruikt die ik in Delft gekocht heb. Op de voorzijde is het Delfst blauw gedrukt dus hier hoef ik niks meer aan te doen. 
De kan van Marianne design (CR1499) past perfect in deze sfeer.


De achterzijde van de ansichtkaart heb ik eerst in de gesso gezet om een basislaag te creëren. 
In Delft heb ik een pakje zakdoekje gekocht met het melkmeisje erop. Deze heb ik met Modpodge op de basis gemaakt nadat ik eerst de bovenste laag eraf had gehaald, net zoals dat gaat bij servetten.
Met Distress Oxide en mask stencil 470.770.048 van Pronty heb ik de basis gemaakt. 
Ook aan deze zijde komt de melkkan van Marianne Design weer terug, maar nu heb ik er kwasten in gezet. Deze kwasten komen uit de S-CF-MD-APAL set van Crafter's Companion.
De tekst rechts komt uit de Photo shoot kit 6004/0029 van Joy crafts. 

Mijn bedoeling is om een boekje te maken met de foto's met dit als kaft. nu bedacht ik mij achteraf dat de zijde van het melkmeisje dan niet meer aan elkaar grenst maar daar heb ik alweer wat op bedacht. Het eindresultaat volgt t.z.t.

Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten