maandag 17 augustus 2020

Nutcracker


Hallo allemaal,

Het is al Augustus en dit is pas mijn tweede kerstkaartje. Doordat ik nu ook veel in mijn journals werk heb kom ik minder aan de kerstkaartjes toe. Hoe is dat bij jullie, liggen jullie wel op schema?


Voor deze kaart heb ik weer de Cortado mal van Dutch Doobadoo gebruikt, 470.713.804. Eerst uit wit linnen en vervolgens bekleed met design papier uit PPSL153 van Studio Light. 


In deze paperpad zitten naast het design papier ook leuke embellishments die ik aan de voorzijde van de envelop heb verwerkt. 


Ook het label heb ik met het designpapier bewerkt.Net als op de envelop heb ik met Distress embossing glaze en Pronty stencil 470.770.047 nog wat extra reliëf gemaakt.
De nutcracker stempel van Woodware heb ik gekleurd met de Graphitint van Derwent. 

Zo heb je eigenlijk best snel een kerstkaartje klaar, dus wie weet ga ik het toch nog redden dit jaar.
Ik hoop dat ik jullie op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en hopelijk zie ik jullie weer bij mijn volgende creatie.

Groetjes !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten