vrijdag 14 augustus 2020

Pinguïn Party

Hoi Hoi,

Ik ben druk bezig met het verwerken van onze vakantiefoto's in mijn journal. Voor de afwisseling maak ik tussendoor een kaartje, zo ook deze.


De Slimline mal van Carlijn design heb ik als basis gebruikt. Tussen de twee grootste mallen heb ik nog glitterpapier gedaan waardoor het naar mijn smaak net iets meer body krijgt. 
De kleinste laag heb ik uit Yupo papier gestanst en bewerkt met Alcohol inkt. Het was weer experimenteren ook omdat ik er deze keer de Alloy bij gebruikt heb.
De drie ovale openingen heb ik gemaakt met een mal die ook in deze set zit. Het was even puzzelen om je op de juiste plek te krijgen maar dat houdt het spannend zullen we maar zeggen, hihi.
In de openingen vieren de leuke pinguïns van Lili of the Valley een feestje. Met de Zig Clean Colors heb ik ze van kleur voorzien.
Voor de verdere aankleding heb ik de filmstrip van Joy crafts (6002/0278), de ballonnen van Marianne Design (LR0625) en de Gefeliciteerd stempelset van Carlijn design gebruikt.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met deze kleurrijke kaart.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

1 opmerking:

Een reactie posten