woensdag 29 juli 2020

Bloom Journal


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik weer een creatie voor in mijn Journal met jullie delen.
Ik vind het echt leuk om hierin te werken, lekker van alles combineren.


De basis heb ik genaakt met mal 1784 van Elisabeth Craft designs. Erg leuk met het gescheurde randen. Deze basis heb ik beplakt met ricepaper van Stamperia, van hieruit ben ik verder gaan bouwen.


Aan de linkerzijde heb ik met stenciljma01 van Studio Light en Beton effect van Cadence een muur gecreƫerd. Met beide kleuren Moss van Cadence heb ik de muur nog bewerkt nadat deze gedroogd is.
Met maskjma04 en Cadence Dora Hybrid Metallic antique gold heb ik nog her en der wat accenten aangebracht. 
Een van de Funcky Chicks uit stempelset CS180 van Elizabeth Craft designs heb ik gekleurd met Watercolor van Faber Castell.


De embellishments met de teksten heb ik uit A6STANSBLOKJL02 en A5STANSBLOKSL30 gehaald. De vlinders die "rondvliegen" zijn van Hobbyfun.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje.

Groetjes !



1 opmerking:

p.guns zei

Heel leuk gedaan weer Lilian!

Een reactie posten