woensdag 15 juli 2020

Sweet BDAY


Hallo allemaal,

Na lange tijd ben ik weer eens aan de slag gegaan met Alcohol inkt. Het blijft toch een feestje om hiermee bezig te zijn. 


Als basis heb ik de nieuwe Slimline mal van Carlijn design gebruikt. Dit formaat heb ik nog niet eerder gebruikt voor een kaartje dus het was even zoeken naar een goede balans van alle materialen.


Met de nieuwe Alfabet mallen van Carlijn design heb ik de tekst in het midden gestanst. Wat een gave en veelzijdige set is dit zeg, geweldig ! Door de letters uit de bovenste laag van de kaart uit te stansen komt de onderzijde die bewerkt is met de Alcohol inkt tevoorschijn. 


De leuke kok (hier verwerkt op een wobble) uit de stempelset BB-030 Recipe for Happiness heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colours evenals de pannen aan de linkerzijde van de kaart. Het keukengerei uit deze set heb ik ook nog verwerkt in de achtergrond. De tekst en de vlaggenlijn (die ik voorzien heb van een goude laagje met de Gansai Tambi) komen uit stempelset SY-11 Sebding Sweet Celebration Wishes van My Favorite things. Met nog hier en daar een paillet voor de finishing touch is dit kaartje klaar.

Bedankt weer voor het bezoekje aan dit blog.
Graag tot de volgende keer.

Groetjes !




1 opmerking:

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuk kaart heb je gemaakt. Enig met de kok van mft erop. Groetjes Marja

Een reactie posten