zondag 26 juli 2020

Journal pocket




Hallo allemaal,

Het werken in een Journal vind ik superleuk dus de Junk Journal van Elisabeth craft designs kon ik natuurlijk niet weerstaan. Naast dat ik het formaat hiervan erg leuk vind, is het ook nog eens leuk dat je pagina's aan elkaar zitten. Hierdoor kun je er ook weer kleine boekjes van maken voor in je journal met bijvoorbeeld voor elk boekje een thema. Ideaal dus ook voor je vakantieherinneringen. 
Maar ik ben begonnen met een beetje experimenten met deze pagins'sals eindresultaat.


Voor de basis heb ik mal 1782 Butterfky Pocket Insert van Elizabeth craft designs uit Waterart papier gestanst. Met de Graphitint paint pan set van Derwent heb ik de achtergrond bewerkt.
Met Distress Oxide inkt en Pronty mask stencils 470.770.038 en 470.770.043 heb ik deze basis voorzien van een motief.


Een van de meisje uit de Funky Chicks stempelset van Elisabeth Craft designs heb ik ook gekleurd met de Graphitint van Derwent.
Hierachter heb ik een gedeelte van de bloem van Stencil306 van Studio Light verwerkt.


De tag heb ik uit designpapier uit de Azulejos set van Stamperia gestanst. De leuke hartjes zijn gestanst met STENCILSUB289 van Studio Light. De mooie vlinder van HobbyFun past qua kleur perfect bij het geheel. 


Een doodle randje en hier en daar een pailletje maken het helemaal af !

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes !



1 opmerking:

p.guns zei

Heel mooi gedaan Lilian! Ik twijfelde nog om met zo'n journal te beginnen maar ik vindt het toch wel heel mooi! Ik geloof dat ik "om"ben hi hi. Groetjes Pouwla.

Een reactie posten