zondag 5 juli 2020

Thee voor twee


Hallo allemaal,

Ik ben weer aan het combineren geslagen. Heerlijk vind ik het om verschillende technieken en merken met elkaar te combineren en zo weer iets "eigens" te maken.


De basis voor deze kaart is Dutch Dooabdoo mal 470.713.192, ook weer zo'n leuk model.
Op Waterart papier ben ik aan de slag gegaan met de Metallic paint van Derwent. Ik heb me hierbij laten inspireren en uitdagen door de challenge van Colourstock.
De verf heb ik gecombineerd met Versamark inkt, clear embossingpoeder en STAMPSL452 van Studio Light. Met mask 470.715.622 van Dutch Doobabdoo en een bledingtool heb ik de achtergrond nog verder van kleur voorzien. Beide technieken heb ik nog nooit gebruikt in combinatie met aquarelverf, het effect hiervan smaakt meteen naar meer. STAMPJMA09 heb ik nog gebruikt in combinatie met grijze Versafine inkt. Ik heb juist voor grijs gekozen om het iets zachter over te laten komen.


De leuke digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Graphitint van Derwent. Met de Metallic set van Derwent heb ik hier ook nog enkele accenten aangebracht. Ook weer zo leuk om te combineren. 


Voor de verder aankleding heb ik A6STANSBLOKJMA03 en A6STANSBLOKJMA04 van Studio Light gebruikt.
Een doodle randje en bling-bling voor de finishing touch en klaar is .....
het kaartje, hihi.

Bedankt weer voor het bezoekje en tot snel weer bij een volgende creatie.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten