dinsdag 30 juni 2020

Mice and flowers


Hoi hoi,

Het kleuren van bloemen is tegenwoordig helemaal hip. Aangestoken door al het moois wat ik online voorbij zie komen heb ik ook een poging gewaagd.


Voor de basis van deze kaart heb ik STENCILSL281 van Studio Light gebruikt. De binnenste laag hiervan heb ik gestanst uit Waterart papier van Kippers hobby.
Met de mooie STAMPSL463 stempelset van Studio Light heb ik willekeurig de bloemen gestempeld met Versafine inkt. Met de Inktense potloden van Derwent heb ik deze vervolgens ingekleurd. Ik moet zeggen het kleuren van deze bloemen is toch echt andere koek dan het kleuren van een plaatje met een poppetje. 
De lucht rondom de bloemen heb ik op kleur gebracht met de Watercolor van Faber Castell. 
Een kaartje met alleen bloemen vind ik zelf niet zo leuk om te maken vandaar dat ik de muisjes bij Lawn Fawn erbij geroepen heb, hihi. Deze muisjes komen uit verschillende stempelsets (LF2217, LF2215 en LF2241). Met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell heb ik de muisjes gekleurd. Heerlijk om al die verschillende kleurproducten met elkaar te combineren.
Een tekst mag natuurlijk niet ontbreken, ook hiervoor heb ik een Lawn Fawn stempelset gebruikt (LF1334). Met een doodle randje als finishing touch is het kaartje klaar.

Een heel ander kaartje dan jullie van mij gewend zijn maar ik vind hem eigenlijk erg leuk geworden.
Het project met het kleuren van bloemen is dus geslaagd, hihi.

Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !

2 opmerkingen:

Miranda K zei

Erg mooi lilian! Vaker een bloemetje kleuren hoor. Hier komt vandaag ook een bloemenstempel binnen.. Leuk! Eens kijken of het mij ook lukt

p.guns zei

hoi Lilian..ik vindt je kaart super geworden! Schattig de muisjes erbij en zeker eens wat anders dan alleen de bloemen. Heel mooi gedaan! groetjes Pouwla.

Een reactie posten