zondag 21 juni 2020

Samenwerking


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik deze, voor mij speciale creatie met jullie delen. 
De foto hiervan is gemaakt door mijn dochter Robin. Ik vond hem zo mooi (op de foto van de creatie zit er weerspiegeling in helaas) dat ik er graag een pagina voor in mijn planner mee wilde maken.


De basis is Planner Essentials nr 4 die ik gestanst heb uit het design papier uit de Streetwear set van Joy crafts. 


Met Dutch Doobabdoo mask 470.715.622 en Distress Oxide inkten heb ik de achtergrond bewerkt. 



Met stempelset 6410/0529 heb ik de achtergrond nog verder bewerkt. Deze set heb ik ook gebruikt op de labels die ook uit de Streetwear scrap set komen.
Uit roze glitterkarton heb ik doily 6002/1465 van Joy crafts gestanst en achter de foto geplaatst. Het stukje wat overbleef na het recht knippen met de papierrand heb ik onderaan geplakt.


Voor de finishing touch een doodle randje en pailletten zoals jullie inmiddels wel gewend zijn van mij, hihi.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inpireren. 
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel weer bij de volgende creatie.

Groetjes !







Geen opmerkingen:

Een reactie posten