zaterdag 20 juni 2020

Schatten van de zee


Hallo allemaal,

N.a.v. de Facebook live in de Freubelen met 't Boekensteuntje Facebookgroep wil ik graag deze variant ook nog met jullie delen.



De basis voor deze kaart is mal 470.713.190 van Dutch Doobabdoo welke ik eerst uit Kraft heb gemaakt en vervolgens uit design papier uit de Pretty Paper bloc Sea Sparkle van Marianne Design. 

Het 

De patrijspoort (Marianne Design, LR0417) in het midden van de kaart heb ik uit kraft gestanst en vervolgens bewerkt met verschillende kleuren Fingerwax van Cadence.
Achter de patrijspoort heb ik een gripzakje gevuld met haargel verwerkt voor een echte onderwater look. Uit stempelset BB-45 Mermazing van My Favorite Things heb ik de visjes en de zeemeermin gebruikt. Met de Polychromos potloden van Faber Castell heb ik deze van kleur voorzien.


De schatkist (Jocelijne Design, 6002/1500) ligt verborgen tussen het zeewier (Marianne Design LR0660). Voor het stansen van de munten heb ik het goud en zilver karton van Marianne Design gebruikt.
De tekst komt uit de Elegante verjaardag stempelset van Carlijn design en vond ik qua lettertype er erg goed bij passen.

Ik hoop dat ik jullie met deze variatie ook weer op ideeën heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten