dinsdag 9 juni 2020

Ver kijken


Hallo allemaal,

Het zee thema blijft toch een van mijn favoriete thema's. Naast het maken van een kaartje in dit thema vind ik het ook altijd leuk om mijn huis in deze stijl aan te kleden. Ik breng ook graag een bezoekje aan de zee maar erin zwemmen durf ik dan weer niet.



De basis van dit kaartje is mal 470.713.184 van Dutch Doobadoo. 
Op Waterart papier van Kippers hobby heb ik STAMPSL449 uit de Grunge serie van Studio Light gemaakt. 



Met de Inktense potloden van Derwent heb ik het stuurwiel en de boot van kleur voorzien nadat ik eerst de ondergrond had bewerkt met een mask stencil van pronty en Distress (Oxide) inkten.
Met Vintage gesso van Cadence in de oker kleur heb ik een ander motief uit het stencil aangebracht.


De piraat is een digi van Mo Manning en is gekleurd met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell. Deze piraat heeft in originele vorm niet zo'n grote verrekijker maar mal CR1511 van Marianne Design leende zich hier perfect voor.  Deze mal heb ik uit Waterart papier gestanst en vervolgens op kleur gebracht met zwarte Distress inkt. Bij deze mal zijn ook schudvenster uitgekomen die er perfect in passen. Het plaatje van de vuurtoren is ook van Marianne Design (VK9589) en past ook weer perfect in het schudvenster.


Een beetje groen vond ik dat er nog ontbrak dus heb ik zeewier (Marianne Design, LR0660) in verschillende tinten groen gestanst en er een geheel van gemaakt. Het anker wat ertussen ligt is van Joy crafts (6002/0418) en heb ik bewerkt met Embossing Enamel van Stampendous. 
De zeemeeuwen zijn ook van Joy crafts (6002/1443) en maken het kaartje compleet.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.
Bedankt voor het bezoekje en nog een fijne dag.

Groetjes !

1 opmerking:

p.guns zei

Je kaartje is supermooi geworden! Enne...ik ga de zee ook niet meer hoor hihi

Een reactie posten