zaterdag 6 juni 2020

Birthday Pig


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie inspireren als gast-designer voor Mo Manning. 
Iedere maand is er een nieuwe challenge waar je aan mee kunt doen. Deze maand is het thema "Anything goes", dus alles kan en alles mag zolang het maar met een digi van Mo Manning is.


De basis is mal 470. 713.165 van Dutch Doobadoo. Met het Spring Arrival design papier van Joy crafts (6011/0656) heb ik de mal bekleed. 


Met de Zig Clean Colors heb ik deze leuke digi gekleurd. 
In de achtergrond heb ik mal 6002/0639 van Joy crafts verwerkt.  
Ook de blaadjes bij de bloementoef zijn van Joy crafts, 6003/0081.



Met krimpfolie heb ik de bijtjes uit de Bugs 1 stempelset van Craft Emotions gemaakt. Hierdoor zijn ze qua formaat leuk om "rond te vliegen" op de kaart en versterken ze de bijen uit de digi. Het kleurwerk van deze bijen heb ik met de Inktense potloden van Derwent gedaan, deze drogen watervast op waardoor ze dus uitstekend te gebruiken zijn met krimpfolie.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en dat jullie de uitdaging aangaan. Meedoen kan via onderstaande link;

Veel plezier !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten