zondag 31 mei 2020

Jungle koffie


Hallo allemaal,

Op zondag vind ik het altijd lekker om de dag rustig te beginnen. 
Een lekker kopje koffie mag daar natuurlijk niet bij ontbreken. dit koffiekaartje in Jungle stijl is dan ook perfect voor een rustige start van je zondag, hihi.


De basis is de leuke koffiebeker van Dutch Doobadoo, 470.713.694, uit kraft. 
Met stencil 470.770.043 van pronty en Distress Oxide inkt heb ik deze van een leuk patroon voorzien. 


De kameleon en de flamingo komen uit de Jungle 2 stempelset van Craft Emotions en heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors..
De tekst in het midden van het hart is een stempel van Marianne Design, KJ1711. Het hartje waar de tekst in staat heb ik Jungle groen gemaakt met Distress inkt.


Achter de bloem heb ik blaadjes uit de Dutch Paper Art set (472.948.049) van Dutch Doobadoo verwerkt. Deze heb ik ook met Distress inkt op kleur gebracht.
Naast de jungle dieren zitten er ook teksten in de Jungle 2 stempelset van Craft Emotions waaronder deze Aloha.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met deze beestachtige koffie.
Ik wens jullie nog een fijne creatieve zondag en graag tot snel bij een volgende creatie.

Groetjes !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten