dinsdag 19 mei 2020

Picture time


Hallo allemaal,

Ik kon de nieuwe digi's van Lili of the Valley niet weerstaan, wat zijn ze weer leuk !!!
De boys zijn mijn favoriet maar ook die beestjes vind ik altijd erg leuk.


Voor deze kaart heb ik een nieuwe mal van Dutch doobabdoo (470.713.188) als basis gebruikt. Met het nieuwe Spring Arrivals design papier van Joy crafts heb ik de basis bekleed. Met de Picture Kit (6004/0035) uit de scrap collectie van Joy crafts heb ik in het designpapier nog enkele accenten gestempeld.


Deze digi heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Nog steeds ben ik erg blij met deze fantastische potloden.Naast de Branch Leaves (6002/0939) van Joy crafts heb ik achter de bloementoef ook een filmstrip (6002/0278) van Joy crafts verwerkt. Deze filmstrip past natuurlijk perfect bij dit thema.
Voor de finishinh touch heb ik nog doodle randjes gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !
//

Geen opmerkingen:

Een reactie posten