maandag 25 mei 2020

Sewing mixed media


Hallo allemaal,

Tijdens de live van afgelopen donderdag heb ik een soortgelijke kaart gemaakt. Deze kaart was hiervan het uitgangspunt en wil ik toch ook nog even met jullie delen.


De basis is wederom een mal van Dutch Doobadoo, 470.713.173. Op Waterart papier ben ik met structuurpasta en mask stencil 470.715.007 van Dutch Doobadoo aan de slag gegaan voor een soort linnenstructuur. Na het drogen heb ik deze voorzien van een laagje Distress inkt en een laagje Nuvo crackle mousse. 


Met de cirkelsnijder heb ik een cirkel uit het Sewing Love designpapier van ScrapBoys gesneden. Deze cirkel heb ik gedeelte gebruikt op de basis. Met de Streetwear stempelset van Joy crafts (6410/0529) heb ik hier nog wat meer patroon in aangebracht. In het blokje met design papier zitten ook bijpassende onderdelen zoals de paspop en het klosje garen dat ik op deze kaart verwerkt heb.



De borduur-ringen (Crafter's Companion S-CF-MD-HOOP) heb ik ook met papier uit het Sewing Love blokje opgevuld. In het midden hiervan heb ik de sterren gestempeld uit de Streetwear stempelset van Joy crafts. Met Nivo embossingpoeder heb ik de sluiting van de borduur-ringen zilver gemaakt, net echt (hihi)
Het Vegan Leather is natuurlijk ook erg leuk te gebruiken bij dit thema. Hier heb ik het gebruikt in de banners.
Met nog wat pailletten en een doodle randje is dit mixed media kaartje compleet.

Ik hoop jullie snel weer terug te zien bij de volgende creatie.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten