zondag 17 mei 2020

Pirouette


Hallo allemaal,

Ballet blijft toch ook thema om een kaartje mee te maken.
Vandaag danst deze ballerina een pirouette in dit kaartje voor jullie, hihi.


De basis is mal 470.713.780 van Dutch Doobadoo, ook weer zo'n leukerd !
Met het Prima Ballerina design papier van Joy crafts (6011/0560) heb ik de mal bekleed.


De leuke digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. De digi heb ik gespiegeld afgedrukt zodat je het meisje blijft zien als ze ronddraait.


De spitzen heb ik met mal LR0466 van Marianne design gestanst. De binnenzijde heb ik met een gouden pen ingekleurd. Mal LR0467 van Marianne design heb ik gebruikt voor de hanger waaraan ik de schoentjes heb gehangen.
De Branch Leaves (6002/0939) van joy crafts heb ik ook deze keer weer achter de bloementoef verwerkt.

De stempel op de broche aan de rechterzijde komt uit de Buttons stempelset (6410/0039) van Joy crafts gemaakt.
De Gefeliciteerd stempelset van Carlijn design heb ik gebruikt voor het leuke kleine tekstje. Deze set is echt zo veelzijdig waardoor ik hem bijna bij iedere kaart gebruik.

Voor de finishing touch nog enkele plakparels en een doodle-randje en dan is het kaartje klaar.
Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen, bedankt voor het bezoekje en graag tot snel !

Groetjes !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten