zaterdag 9 mei 2020

Love


Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje ter gelegenheid van een 45-jarig huwelijk.
Zo'n mooie mijlpaal verdiend natuurlijk een kaartje.


De basis van dit kaartje is mal 470.713.146 van Dutch Doobadoo. Deze heb ik bekleed met het mooie Roses & Polka dots design papier van Joy crafts (6011/0601).
In het midden heb ik een mooie ronde mal (115633/0941) van Craft Emotions gemaakt. Op deze cirkel heb ik de cijfers gemaakt met mal 470.715.805 van Dutch Doobadoo.


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Het was echt al lang geleden dat ik met deze fijne potloden had gekleurd. Ik moest er echt weer een beetje in komen, maar wat zijn ze toch fijn !

Achter de bloementoef heb ik de blaadjes gestanst met de Vintage Flourishes mal van Joy, 6003/0081.
De Hoera en Gefeliciteerd stempelset van Carlijn heb ik ook op dit kaartje weer verwerkt.

Dit was mijn kaartje weer voor vandaag. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij mijn volgende creatie.

Groetjes !






1 opmerking:

Ciela zei

Mooie kaart weer en heb meteen even naar die cijfer stencil gekeken, vind deze wel mooi. Dus een mooie creatie. Volgend jaar vieren wij ook alweer dat we 45 jaar getrouwd zijn, wat vliegt de tijd!

Een reactie posten