woensdag 13 mei 2020

Tweede jeugd




Hallo allemaal,

Van de week liet ik op Facebook al zien dat ik bezig was met een vrolijk gestreepte zebra. Hier dan het eindresultaat.


De basis heb ik gemaakt met het leuke STENCILSL281 van Studio Light. Op Waterart papier ben ik met stencil 470.715.146 en structuurpasta van Dutch Doobadoo aan de slag gegaan. Vervolgens heb ik na het drogen dit voorzien van vrolijke kleurtjes met Distress inkt. Met witte en zwarte gesso heb ik nog wat spetters erop gemaakt.


De grappige zebra komt uit de Savanne 1 stempelset van Carla Creaties (Craft Emotions, 130501/1683). Met de Zig Clean Colors heb ik deze van kleur voorzien. De ogen heb ik nog extra bewerkt met Glossy Accents.



Met het cijferstencil 470.715.805 van Dutch Doobadoo heb ik de 40 gemaakt uit zwart cardstock. Om hem extra te laten opvallen heb ik er met de Pearl Colors van Gansai Tambi een shiny randje omheen gemaakt. 
De foute verjaardag stempelset van Carlijn design past natuurlijk perfect bij deze leeftijd en mag dus niet ontbreken. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze vrolijke zebra.
Tot snel bij een volgende creatie.

Fijne dag !



1 opmerking:

Annette zei

Super!!!

Groetjes Annette

Een reactie posten