vrijdag 29 mei 2020

Grungy mixed media


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik dit stoere kaartje met jullie delen.
De nieuwe Grunge lijn van Studio Light zetten mijn creatieve brein weer aan dus jullie zullen er hier vast nog meer van voorbij zien komen.


De basis is mal 470.713.173 van Dutch Doobadoo. Dit model is echt mijn favoriet voor dit soort projecten. Het stoere Streewear scrappapier van Joy crafts (6011/0645) heb ik als basis gebruikt. Grunge stempel STAMPSL452 van Studio Light heb ik er al eerste op geplaatst. Van daaruit ben ik verder gaan "bouwen". Pronty Stencil 470.770.042 heb ik in combinatie met Distress Oxide inkt rondom de stempel aangebracht.


Met een stencil met een muur motief en beton effect van Cadence heb ik er een muurtje op gezet. Voor extra effect heb ik er beide kleuren Cadence mos op aangebracht.
Dutch Doobabdoo stencil 470.715.155 heb ik gebruikt in combinatie met de zwarte Crackle Paste van Nuvo. 



De Grungy digi van Mo Manning past perfect bij deze basis. Het kleurwerk heb ik gedaan met de Zig Clean Colors. 
Achter deze leuke digi heb ik een halve doily (Joy crafts, 6002/1465) en enkele banners uit leer en design papier gemaakt. Een kort randje gras zorgt ervoor dat het groen van het mos ook weer even terug komt.


De wolkjes rondom de Eifeltoren heb ik voorzien van een doodle randje om ze net wat meer "grunge" te geven. 
Met nog enkele lintjes en pailletten heb ik de kaart voorzien van de puntjes op de spreekwoordelijke "i".

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze Grungy kaart.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij een volgende creatie.

Groetjes !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten