zondag 3 mei 2020

Superstar Birthday


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik graag deze "space" kaart met jullie delen.
Het blijft leuk om zo nu en dan een kaartjes in dit thema te maken.



De basis is een mal uit de nieuwe Dutch Doobabdoo collectie, 470.713.186.
Op Waterart papier heb ik met Distress inkt de basis gemaakt van de space achtergrond. Na het beïnkten heb ik er nog wat waterdruppels op gespetterd. Ik heb vervolgens zowel witte als zwarte gesso verdund en hiermee ook spetters gemaakt dit zorgt voor nog meer space effect.


De maan (Marianne Design, CR1503) heb ik uit geel cardstock gestanst en vervolgens voorzien van een goud laag met de Dora Hybride Metallic verf van Cadence. De digi die ik erbij verwerkt heb is van Lili of the Valley en heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors.


Deze leuke muisjes van Lawn Fawn (LF2217 en LF2241) heb ik net als de planeten (MFT, BB-43 Space Eplorer) ook met de Zig Clean Colors van kleur voorzien.
Om het woord Superstar nog extra te benadrukken heb ik deze goud gemaakt met Nuvo embossingpoeder.

Een heleboel verschillende merken komen bij elkaar op dit kaartje. Zo leuk om dit allemaal zo bij elkaar te combineren.
Ik hoop dat ik jullie hiermee weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten