donderdag 30 april 2020

Een bloemetje voor jou


Hallo allemaal,

Vandaag een bloemig kaartje om met jullie te delen.


Voor de basis heb ik Dutch Doobadoo mal 470.713.772 gebruikt. Met het Violet Dreams design papier van Joy crafts (6011/0653). Aan de buitenzijde van de basis heb ik met een Vaessen pons een mooie sierrand gemaakt.


De digi's van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Watercolours van Faber Castell. 


In de achtergrond heb ik met deze watercolours set de lucht gemaakt. Deze verf is dus voor vele doeleinde toepasbaar. Voor het inkleuren ben ik zuinig met het gebruik van water terwijl ik juist veel water gebruik gebruik bij het maken van de lucht in de achtergrond.


De verticale tekst komt uit de CDST-0043 stempelset van Carlijn design. 
Bij de bloementoef heb ik het Branch Leaves takje (6002/0939) van Joy crafts gebruikt. De leuke insecten uit de Bugs 1 stempelset (130501/1631) van Craft Emotions heb ik verkleind door ze te gebruiken op krimpfolie.
Met her en der een pailletje voor de finishing touch is het kaartje klaar.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten