zaterdag 11 april 2020

Hollandse sferen


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik dit Hollands projectje met jullie delen.
Ik ben liefhebber van het Holland thema dus de nieuwe collectie van Marianne design ging zeker met mij mee naar huis, hihi.


Een van de producten uit deze collectie is het stencil van de tulp (PS8060).
Ook de I love Holland paperpad van Marianne design (PK9168) is kei leuk om bij dit thema te gebruiken.
Achter de uitsneden in de bladeren heb ik roodkleurig perkament papier gemaakt zodat je het licht van het kaarsje er goed doorheen ziet.



Marianne design heeft al eerder een collectie uitgebracht in het Holland thema, natuurlijk heb ik al deze leuke producten van toen bewaard. De molen (LR0208) is er een van maar ook de klompen (LR0210) die aan de zijde van de molen zitten komen uit de eerdere collectie.
De grasrand met de tulpen (LR0653) is uit de nieuwe collectie net als de klompen (LR0655) voor de huisjes (LR0382).
Erg leuk dus om dit zo met elkaar te combineren. Het Hollandse spreekwoord "wie wat bewaard, die heeft wat" komt hier dus goed van pas, hihi.



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit leuke thema.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten